Fijne kerst en een gezond 2023

23-12 Nieuws

Beste leden,

De eerste helft van dit seizoen zit erop, we gaan richting 2023. Vanuit mijn nieuwe rol als voorzitter wil ik jullie allen, ook namens de andere bestuursleden, hele fijne feestdagen en een sportief maar bovenal een gelukkig en gezond 2023 toewensen.

Voor iedereen liggen er in de 2e seizoenshelft uitdagingen op het sportieve vlak. Dat geldt voor ons als bestuur uiteraard ook. In de huidige tijden met de ontwikkelingen rondom ons zullen we goed moeten kijken hoe we de, volgens ons, de mooiste van Oost Nederland, gezond kunnen houden.

Daar hebben jullie hulp hard bij nodig. We zoeken sponsoren, maar vooral nieuwe leden, u kunt ons daarbij zeker helpen. Maar eerst gaan we genieten van de komende dagen.

Morgen bij de kerstborrel op de club beginnen we daarmee.

Rest mij nog iedereen heel hartelijk te bedanken voor alle energie die jullie het afgelopen jaar in de club hebben gestopt. Daarvoor zijn wij jullie dankbaar.

Namens het bestuur,

Lotte, Peggy, Jackelien, Boudewijn, Philip en Clem