Oproep aan oud - trainers

1-10 Nieuws In de afgelopen jaren zijn er veel trainers actief geweest binnen onze club. Een aantal is dat nog steeds. Super fijn, want zonder trainers geen hockey. Deze trainers hebben vanzelfsprekend materiaal nodig om training te kunnen geven. De ballen en hesjes worden opgeborgen in de kluisjes en deze kluisjes zijn afgesloten met een slotje.
Helaas zijn in de loop der jaren niet alle sleuteltjes van deze kluisjes ingeleverd.
Mocht je nu nog een sleuteltje van een kluisje of zelfs een sleutel van het trainershok in je bezit hebben en ben je geen trainer meer binnen onze club, neem dan even contact op met Peggy Gerrits (06-42556299) om je sleutel(s) in te leveren. Zo zorgen we dat alle huidige trainers ook materiaal hebben om training te kunnen geven aan onze leden.
Alvast bedankt!

1-10-2024