Nieuwe kleding partner Intersport Twinsport

Wij hebben een nieuwe leverancier voor al onze kleding: Intersport Twinsport Hengelo. Vanaf augustus is Intersport Twinsport onze partner voor de clubkleding

Wist je ook dat je extra korting kunt krijgen op onze clubkleding bij Intersport Twinsport? Vraag dan de CLUB pas aan! Je spaart dan 2,5% op bijna al je aankopen Bij Intersport ook niet hockey gerelateerde artikelen en bovendien steun je daarmee ook MHC Almelo. Laat bij de kassa altijd je CLUB APP zien.

Het Intersport CLUB programma

Intersport heeft een CLUB-programma. Dit houdt in dat je bij bijna op al je aankopen kunt sparen voor korting op je volgende aankoop bij Intersport.

Om te sparen heb je geen plastic pasje meer nodig, maar de Intersport CLUB-app. Om maximaal te kunnen profiteren van alle voordelen is het van belang dat je de IntersportCLUB-app download. Deze app is gratis te downloaden in deGoogle Play storeen deApp store.

Als CLUB-member geniet je dan onder andere van de volgende voordelen:

Je spaart 2,5% CLUB-saldo op al je aankopen.

Je ontvangt exclusieve acties en aanbiedingen.

Je bent altijd op de hoogte van de laatste product releases en nieuwste collecties.

Wat is er dan zo bijzonder aan deze app voor MHC Almelo?

Als de leden zich ook nog lid maken in de CLUB-app van jullie club, wordt er op elke aankoop ook nog eens 2,5% gespaard voor de club!

Dus aan het einde van elk jaar komt er een gespaard bedrag vrij voor de club om die te kunnen investeren in goederen voor de club.

Leden van de groep MHC Almelo ontvangen 20% korting op de clubcollectie

Om lid te worden van de groep heb je een wachtwoord nodig. Het wachtwoord sturen we je per mail.

Mocht je ideeën hebben om een team te sponsoren, houd dan rekening met deze wijziging in leverancier ook krijg je als je een team sponsort een leuke korting op de te bestellen clubkleding.. En ja, heb je sponsor ideeën, neem dan vooral contact op met de sponsorcommissie, ze horen heel graag van je! Mail snel naar [email protected]

5-8-2024