Hockeytraining voor beginners

12-9 Nieuws

Je kind zit op hockey en jij kent het spel niet? Dat kan anders! M.H.C. Almelo biedt de gelegenheid om de techniek onder de knie te krijgen. In een groep met gelijkgestemden, geholpen door een trainer, uitleg krijgen en oefeningen doen. Veel ouders gingen je voor en zijn nu enthousiaste recreanten!

Op woensdagavond van 20:00 - 21:30 uur is er training voor deze instromers. Wel even opgeven via het lidmaatschapsformulier, natuurlijk zijn er eerst proeftrainingen voordat je echt lid wordt. Geef in het formulier aan dat je de cursus hockey voor beginners wilt volgen.

Dus:
• Wil je beginnen met hockey of ben je een beginnende speler?
• Wil je meer dan alleen een wedstrijdje spelen en echt de techniek leren?
• Ben je tussen de 18 en 75 jaar (ongeveer)?

Dan ben je van harte welkom bij deze groep!

Het is heel laagdrempelig. Sportkleren aan, zo mogelijk een stick meenemen (op de club zijn sticks die geleend kunnen worden), wel zelf even een bitje kopen ( €5,= bij bijna elke sportzaak of achter de bar) en scheenbeschermers zijn ook verplicht na de proefperiode.

12-9-2024