Vacature Coördinator Breedte hockey Technische Commissie

Ben jij die enthousiaste hockey-vader, -moeder, -speler, -coach die wij zoeken? Sta je elke zaterdag langs de lijn en wil je wel iets extra’s doen voor de club? Dan zijn wij op zoek naar jou, als een van de coördinatoren voor de meisjes breedte-teams.

Wat zijn de werkzaamheden?
  • Aanspreekpunt zijn voor de breedte teams bij de meisjes. Je onderhoudt het contact met de coaches en teammanagers en bent bereikbaar voor vragen van ouders.
  • Je bent bereid om op zaterdag ook eens bij andere wedstrijden dan die van je eigen kind te gaan kijken om te zien wat er binnen de teams speelt.
  • Je maakt samen met de andere coördinatoren de team-indelingen voor het komende seizoen.
  • Je adviseert aan de coördinator selectiehockey welke meisjes beter dan gemiddeld zijn in een team en misschien wel in aanmerking komen voor een opleidingsteam of selectieteam.
  • Samen met de overige TC leden denk je mee over het (jeugd)beleid en de uitvoering hiervan.
  • Het maken en uitvoeren van een jaarplanning
  • Deelname aan TC vergaderingen.
  • …….
De TC bestaat uit een aantal routiniers en een aantal nieuwe mensen. Dit zorgt voor een fijne balans en een frisse kijk. Er is ruimte voor ideeën en eigen inbreng. Ben je nieuwsgierig of enthousiast geworden, wil je graag actief bijdragen aan de club en ben je bereid hier tijd in te steken? Neem dan contact op met de TC, via een mail aan [email protected]. Misschien ben jij wel de persoon waarnaar wij op zoek zijn!

Met sportieve groet,

Technische Commissie MHC Almelo