Oproep tot aanmelding nieuwe leden

3-2 Nieuws

Beste leden van MHC Almelo,

Zoals jullie misschien weten, hebben, door verschillende oorzaken, de afgelopen jaren meer leden hun lidmaatschap van onze mooie club opgezegd, dan dat er nieuwe leden bijgekomen zijn. In vrijwel alle leeftijdscategorieën dalen de ledenaantallen. De Corona-crisis heeft daarbij zeker ook grote invloed gehad.

Om onze mooie club gezond te houden, hebben wij simpelweg dringend nieuwe leden nodig! Wij willen jullie dan ook vragen om binnen jullie familie-, vrienden- en kennissenkring te vragen wie er zin zou hebben om (weer) te gaan hockeyen. Met name ouders van jeugdleden willen wij attent maken op de onderstaande mogelijkheden om te hockeyen.

Wij hebben 2 gezellige recreantengroepen op woensdagavond en op zaterdagmorgen, waarmee op een leuke en vrijblijvende manier gehockeyd kan worden. Daarnaast start er na de voorjaarsvakantie een groep waarbij training aan beginnende hockeyers (18+) zal worden gegeven. Voor de jeugd onder 18 bestaat al een beginnersgroep op woensdagavond. Uiteraard is er voor meer ervaren hockeyers altijd een mogelijkheid om door te stromen naar een team om competitie te spelen.

Aanmelden kan via het inschrijfformulier op www.mhcalmelo.nl of via www.actiefalmelo.nl. Wij rekenen op jullie inzet om de mooiste hockeyclub van Almelo gezond te houden!

Met sportieve groet,

Bestuur MHC Almelo