Gebruik de Clubapp

Begint de competitie voor jou? Leuk! Wij hebben een tip voor je: download onze ClubApp. Dat kan voor iOS toestellen en voor Android toestellen door in de appstore of playstore te zoeken naar 'MHC Almelo'.

Met onze ClubApp heb je alle belangrijke hockeyzaken in je broekzak! Zo kun je in jouw persoonlijke tijdlijn zien hoe laat je moet verzamelen en spelen. Eventueel ook voor de rest van je gezin. Je ziet in één oogopslag of je een fluitbeurt hebt, of als er een clubevenement is.

Ben je klaar met spelen of fluiten? Geef de stand door en bekijk wat de rest van de poule heeft gedaan. Je kunt eenvoudig opzoeken tegen wie je volgend weekend speelt en je aanwezigheid doorgeven voor elke training en wedstrijd. Kortom, erg handig en je bent super goed op de hoogte.

Inloggen doe je met je lidnummer en wachtwoord. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je via de optie 'wachtwoord vergeten' je wachtwoord opvragen.

Veel plezier!

20-4-2024