Barmedewerkers gezocht!

Wij zijn voortdurend op zoek naar keuken-/barhulpen, met name voor in het weekend, en eventueel door de week. Inmiddels is een mooie club barhulpen gevormd: het horecateam. Als je interesse hebt in dit leuke werk, dan kun je je nog steeds aanmelden.

Tijdens je dienst heb je een prachtig zicht op de velden, dus je bent ook op deze manier zeer betrokken bij de club en alle wedstrijden die gespeeld worden.

Naast de gasten een welkom en goed gevoel te geven, bestaan de taken van een barmedewerker o.a. uit:
  • Bijvullen van verschillende producten
  • Netjes en schoon houden van het clubhuis
  • Het helpen van de gasten
  • Voorbereiden/maken van eten
Ben jij een aanpakker, communicatief en stressbestendig? Dan ben jij wellicht geschikt voor ons horecateam! Ervaring in de horeca of achter de bar is een pré, maar geen vereiste.

Uiteraard staat daar een vergoeding tegenover.
  • Keukenhulp vanaf 14 jaar: €4,-
  • Barhulp vanaf 16 jaar: €4,50
Word jij onze nieuwe collega? Mail dan snel naar [email protected]. Instromen kan doorlopend, dus laat van je horen!

Wij kijken uit naar je bericht en een snelle kennismaking! Uiteraard mogen ook mensen van buiten de club reageren.

Heb je vragen? Stuur dan gerust een mail naar bovenstaand mailadres.

18-10-2024